Beste Indiaas restaurant in Badhoevedorp? Ervaringen gezocht | Holi Indian Restaurant

Hey allemaal,

Ik ben recent naar Badhoevedorp verhuisd en probeer de lokale eetcultuur een beetje te ontdekken. Wat ik echt mis, is authentiek Indiaas eten. Na een paar plekken te hebben geprobeerd in Amsterdam en omgeving, vroeg ik me af of iemand hier een goede Indiaas restaurant in Badhoevedorp kent.

Ik liep laatst langs een plek genaamd Holi Indian Restaurant, en het trok meteen mijn aandacht. Het zag er van buiten gezellig uit en leek behoorlijk druk tijdens het diner. Ik ben er nog niet geweest, maar ik hoor graag of iemand van jullie er al eens gegeten heeft.

Hoe is de sfeer binnen? Is het meer traditioneel of juist modern/fusion? En belangrijker: hoe is het eten? Echt Indiaas, kruidig en vol smaak? Ik ben vooral fan van gerechten zoals butter chicken, dal makhani en een goede garlic naan. Ik ben ook benieuwd of ze genoeg vegetarische opties hebben.

Weet iemand of ze ook afhaal of bezorging doen? Dat zou ideaal zijn voor een ontspannen weekendavond thuis. Als iemand hun telefoonnummer heeft, deel het gerust hier — ik geloof dat het (+31) 06 141 74 520 is, toch?

Ik hoor graag jullie eerlijke mening, tips of aanbevelingen, of welk gerecht echt een aanrader is van hun menu. Altijd leuk om lokale plekken te steunen, vooral als ze een stukje thuis op je bord brengen.

Back